- LENJERII DE PAT NATUR UNI
LENJERII DE PAT CREPONATE
- LENJERII DE PAT BBC% 8 PIESE
- LENJERII DE PAT SATIN CLASY-KING
- Lenjerii de pat bumbac
- LENJERII DE PAT DAMASC POLICOTON
- LENJERII DE PAT DAMASC – POLICOTON 6 PIESE
- LENJERII PAT DAMASC POLICOTON 6 PIESE CU HUSA
- LENJERII DE PAT DAMASC POLICOTON 4 PCS
- LENJERIE DE PAT ELEGANCE 6 PCS CU CEARSAF
- LENJERII DE PAT FINET 6 PIESE
- LENJERII DE PAT FINET UNI 6 PIESE
- LENJERII FINET 6 PIESE CU HUSĂ PENTRU SALTEA
- LENJERIE DE PAT ELEGANCE 6 PCS CU HUSĂ
- LENJERII FINET 6 PIESE 3D XMAS
- LENJERII DE PAT FINET 3D
- LENJERII DE PAT RANFORCE 100% BUMBAC
- LENJERII PAT FINET O PERSOANĂ
- LENJERII PERCALLE 100% BUMBAC
- LENJERII DE PAT ELVO
- LENJERII DE PAT JAQUARD 100% BUMBAC
- LENJERII DE PAT SATIN BRODAT 6 PIESE
- LENJERII DE PAT COCOLINO
- LENJERII DE PAT DAMASC-COLOR
- LENJERII DE PAT DIGITAL PRINT
- LENJERII DE PAT POPLIN
In cazul in care doriti sa efectuati o reclamatie cu privire la serviciile sau produsele lenjeriideosebite.ro, va rugam sa ne contactati pentru a o putea rezolva in timp util. Pentru rezolvarea cat mai rapida, eficienta si pe cale amiabila a eventualelor probleme aparute, va rugam sa trimiteti mesajele dumneavoastra la adresa ralex.pucioasa@yahoo.com
INFORMARE CU PRIVIRE LA SOLUTIONAREA ALTERNATIVA A LITIGIILOR (SAL)
In calitate de utilizator persoana fizica al site-ului lenjeriideosebite.ro aveti si calitate de consumator, ca urmare aveti optiunea de a contacta o entitate SAL locala pentru solutionarea unei plangeri in legatura cu produsele achizitionate de pe site-ul lenjeriideosebite.ro pe care nu ati reusit sa o solutionati direct cu noi.
Ce este SAL?
SAL reprezinta un mecanism alternativ sistemului judiciar, prin care consumatorilor li se ofera posibilitatea de solutionare a litigiilor pe care le pot avea cu comerciantii, atunci cand se confrunta cu o problema legata de achizitionarea unui produs sau serviciu.
Astfel, reclamatiile impotriva comerciantilor sunt prezentate voluntar de catre consumatori, urmand a fi solutionate intr-un mod independent, impartial, transparent, rapid și echitabil. Directia SAL are competenta sa solutioneze alternativ litigii nationale și transfrontaliere izvorate din contractele de vanzari sau din contractele de prestari servicii incheiate cu un comerciant care desfașoara activitati in Romania. Entitatile SAL sunt entitati extrajudiciare. O entitate SAL este o parte neutra (de exemplu, un mediator, arbitru) care poate fi utilizata de lenjeriideosebite.ro pentru a solutiona litigii, daca consumatorul decide sa foloseasca mecanismul SAL.
Procedura SAL:
- este o procedura simpla și rapida si
- presupune costuri reduse fiind prin urmare benefic atat pentru consumatori, cat și pentru comercianti, care pot evita costuri legale si proceduri de durata.
Care sunt conditiile in care se poate accesa procedura SAL?
- Diferendul nu a putut fi solutionat in mod direct cu comerciantul;
- Reclamatia nu a mai fost analizata anterior de catre o alta entitate SAL sau de catre o instanta de judecata, si nici inaintata unei alte autoritati publice;
- Reclamatia este formulata in termen de 1 an de la data la care aceasta a fost prezentata comerciantului sau de la data savarsirii faptei care a dat nastere litigiului;
- Instrumentarea litigiului nu afecteaza in mod grav functionarea eficienta a entitatii SAL;
- Litigiul nu este promovat cu rea credinta și nu este ofensator;
- Litigiul este de competenta entitatii SAL sesizate.
In cazul in care Directia SAL nu poate analiza o reclamatie care i-a fost inaintata, va transmite ambelor parti o explicatie privind motivele neanalizarii litigiului in termen de 21 de zile calendaristice de la primirea dosarului de reclamatie.
Cum depun o reclamatie prin intermediul SAL?
Directia de solutionare alternativa a litigiilor din cadrul Autoritatii Nationale pentru Protectia Consumatorilor are competenta sa solutioneze alternativ litigii nationale și transfrontaliere izvorate din contractele de vanzari sau din contractele de prestari servicii incheiate cu un comerciant care desfașoara activitati in Romania, in sectoarele de activitate in care ANPC este competenta.
Date de contact ANPC, Directia de solutionare alternativa a litigiilor
Adresa: Bucuresti, Bulevardul Aviatorilor nr. 72, sector 1, cod postal 011865
Tel: 021.307.67.60
E-mail: dsal@anpc.ro
Adresa web: https://anpc.ro/ce-este-sal/